Αναλυτικά τα όσα είπε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος: «Συγχαρητήρια στην Μπαρτσελόνα, έπαιξε καλύτερα από εμάς απόψε. Ξεκινήσαμε πολύ άσχημα το παιχνίδι, ήμασταν πολύ νευρικοί στο να σκοράρουμε. Δεν είχαμε το καθαρό μυαλό να διαβάσουμε το παιχνίδι και να κυκλοφορήσουμε την μπάλα. Δεν παίξαμε ομαδικά και αυτό μας στοίχησε επιθετικά, συν το γεγονός ότι χάσαμε πολλά ελεύθερα σουτ. Αυτό μας δημιούργησε πρόβλημα ...
Διάβασε περισσότερα
kokkina.gr Ολυμπιακός, νέα και ειδήσεις για τον Ολυμπιακό σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και ερασιτέχνη