Αρχική / ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ / «Μας μένει καλή γεύση»

«Μας μένει καλή γεύση»

Ικανοποιημένος από την απόδοση της ομάδας, έμεινε σε γενικές γραμμές ο Τάκης Λεμονής.

«Μας μένει καλή γεύση, κερδίσαμε το παιχνίδι αλλά ο Πλατανιάς δεν είναι εύκολος. Από τότε που άλλαξε σχηματισμό έχει παλέψει σε όλα τα παιχνίδια και αδικείται από τη βαθμολογική του θέση. Πιστεύω ότι θα το παλέψει, αν και οι έξι πόντοι που έχει μέχρι στιγμής είναι λίγοι. Εμείς δοκιμάσαμε και το 3-5-2 για κάποιο διάστημα σήμερα και θα δούμε τη συνέχεια». Είπε στην κάμερα της Cosmote TV  ο προπονητής του Ολυμπιακού.

About kokkina.gr TEAM

Στα kokkina.gr, γράφουμε στα κόκκινα! Γράφουμε ό,τι αφορά τον Ολυμπιακό σε Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ και όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη. Για ό,τι γίνεται και δεν λέγεται και ό,τι λέγεται και δεν γίνεται. Ανεξάρτητα, ειλικρινά και πάνω απ' όλα... κόκκινα!

Δείτε επίσης

Η επόμενη μέρα του Ολυμπιακού 2026/27

Με την ολοκλήρωση μιας ακόμη θριαμβευτικής σεζόν που επιβεβαίωσε την κυριαρχία του Ολυμπιακού εντός και ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twenty + thirteen =