Αρχική / ΜΠΑΣΚΕΤ / Ανοίχτηκε στην Ασία η Ευρωλίγκα

Ανοίχτηκε στην Ασία η Ευρωλίγκα

Νέα σελίδα για την Ευρωλίγκα

Σ’ ένα εξαιρετικά προσοδοφόρο άνοιγμα στην ασιατική αγορά προχώρησε η Ευρωλίγκα, η οποία συμφώνησε με την εταιρία-κολοσσό στα μίντια «Hualu Baina Film & TV Inc».

Η κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση θ’ αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά θεάματα στην Ασία. Η συμφωνία που επετεύχθη με την «Hualu Baina Film & TV Inc» αναμένεται να γεμίσει τα ταμεία της Λίγκας με 30.000.000 ευρώ περίπου. Επίσης, η συμφωνία προβλέπει να ξεκινήσει μια νέα εταιρεία, με έδρα την Κίνα, η οποία θα διαχειρίζεται τα δικαιώματα της καλαθοσφαίρισης στην Ευρώπη ανοίγοντας έτσι νέους εμπορικούς ορίζοντες στην αγορά της Ασίας και μάλιστα από περίοπτη θέση. Στο πλαίσιο της συμφωνίας θα υπάρχουν προγράμματα ανταλλαγής, επαγγελματικές δραστηριότητες –όπου θα εμπλέκονται κυρίως οι νέοι- για την προώθηση του μπασκετικού προϊόντος .

Για την επίτευξη αυτής της συμφωνίας ο εκτελεστικός διευθυντής της Ευρωλίγκα, Ζόρντι Μπερτομέου, δήλωσε:

«Από το 2007, η Ασία είναι η κύρια προτεραιότητα της παγκόσμιας επέκτασης μας. Σήμερα ξεκινάμε μια νέα περιπέτεια στην Κίνα, για την οποία δεν έχουμε καλύτερο εταίρο από την ΗΒΝ. Μοιραζόμαστε τους ίδιους στόχους και οράματα και είναι σίγουρα κοινή επιτυχία».

Από την πλευρά του ο Διευθύνων σύμβουλος της ΗΒΝ, Ρούνσενγκ Τσεν, σημείωσε:

«Όπως όλοι γνωρίζουμε, η Ευρωλίγκα, το υψηλότερο πρωτάθλημα στην Ευρώπη στελεχώνεται από ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η  Μπαρτσελόνα, ο Ολυμπιακός, η ΤΣΣΚΑ Μόσχας και πολλές άλλες. Πιστεύουμε ότι μπορούμε ν’ αυξήσουμε σημαντικά  το σήμα της   Ευρωλίγκα στην κινεζική αγορά με την συνεργασία μας.

Πριν οκτώ χρόνια θεσμοθετήθηκαν τα διεθνή φιλικά με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας και την Μπενετόν Τρεβίζο να κάνουν πρώτες την εμφάνισή τους. Από το 2010 οι επισκέψεις πύκνωσαν, γιατί ομάδες όπως η Άλμπα Βερολίνου, ο Παναθηναϊκός, η Ρεάλ Μαδρίτης και η  Μπαρτσελόνα, έρχονται κάθε χρόνο και δίνουν φιλικά εναντίον των ομάδων μας».

Η εταιρία θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση της παρουσίας της Ευρωλίγκα   μέσα από τα φιλικά, τις επαγγελματικές δραστηριότητες και τα βασικά προγράμματα. Επιπλέον, η μάρκα Euro League θα διαφημιστεί στις υψηλότερες εμπορικές πλατφόρμες, μέσω των τηλεοπτικών δικτύων της ΗΒΝ, κάτι που αναμένεται να φέρει έσοδα ύψους 2.930.000.000. Εφόσον οι δύο πλευρές δουλέψουν σωστά κι επιτευχθούν οι απαιτούμενοι στόχοι, η συνεργασία πρόκειται ν’ ανανεωθεί για τα επόμενα 15 χρόνια!

About Γιάννης Παραπονιάρης

Γεννημένος στην Θεσσαλονίκη τον Μάιο του 1993, «μυήθηκε» στον αθλητισμό το καλοκαίρι του 1997. Δοκίμασε την τύχη του σε πολλά σπορ, ώσπου τον Σεπτέμβρη του 2002 αποφάσισε ν’ ασχοληθεί με το μπάσκετ. Από το παρκέ, μεταπήδησε στο «γήπεδο» της αθλητικής ενημέρωσης, απ’ όπου προσπαθεί να μεταδώσει την… τρέλα του για το άθλημα και στον κόσμο.

Δείτε επίσης

Τα highlights από το αιώνιο ντέρμπι (vid)

Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα από την αναμέτρηση Παναθηναικός-Ολυμπιακός