Αρχική / Kokkina.gr WEB TV / Με “αρχηγούς” του προέδρους!

Με “αρχηγούς” του προέδρους!

Οι διοικητικοί ηγέτες του Ολυμπιακού, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, βρίσκονται από το μεσημέρι της Πέμπτης στην Κωνσταντινούπολη και παρακολούθησαν από κοντά την προπόνηση της ομάδας στο Σινάν Ερντέμ.

About kokkina.gr TEAM

Στα kokkina.gr, γράφουμε στα κόκκινα! Γράφουμε ό,τι αφορά τον Ολυμπιακό σε Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ και όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη. Για ό,τι γίνεται και δεν λέγεται και ό,τι λέγεται και δεν γίνεται. Ανεξάρτητα, ειλικρινά και πάνω απ' όλα... κόκκινα!

Δείτε επίσης

Οι δηλώσεις των Προέδρων μετά την πρόκριση στο Final Four της Αθήνας

Ο Ολυμπιακός προκρίθηκε σε 5ο συνεχόμενο Final Four μετά το 3-0 επί της Μονακό και ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 × two =