Οι διοικητικοί ηγέτες του Ολυμπιακού, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, βρίσκονται από το μεσημέρι της Πέμπτης στην Κωνσταντινούπολη και παρακολούθησαν από κοντά την προπόνηση της ομάδας στο Σινάν Ερντέμ.
ΕτικέτεςΑγγελόπουλοι
Δείτε επίσης
Οι δηλώσεις των Προέδρων μετά την πρόκριση στο Final Four της Αθήνας
Ο Ολυμπιακός προκρίθηκε σε 5ο συνεχόμενο Final Four μετά το 3-0 επί της Μονακό και ...
kokkina.gr Ολυμπιακός, νέα και ειδήσεις για τον Ολυμπιακό σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και ερασιτέχνη