Αρχική / ΜΠΑΣΚΕΤ / «Βελτιωνόμαστε παιχνίδι με παιχνίδι»

«Βελτιωνόμαστε παιχνίδι με παιχνίδι»

Την ικανοποίησή του για την εμφάνιση της ομάδας και για το γεγονός ότι αυτή παρουσιάζει βελτίωση από παιχνίδι σε παιχνίδι, εξέφρασε ο Νίκολα Μιλουτίνοφ στις δηλώσεις του μετά τη νίκη επί του Ερυθρού Αστέρα.

«Παίξαμε πολύ καλά στην άμυνα στο ξεκίνημα ενώ και στην επίθεση παρουσιάσαμε πολύ καλύτερο πρόσωπο. Είχμε κάποια προβλήματα στην επίθεση στα προηγούμενα παιχνίδια, αλλά πιστεύω τώρα πως παίζουμε το ίδιο καλά και σε αυτό το κομμάτι. Βελτιωνόμαστε από παιχνίδι σε παιχνίδι και αυτό είναι το πιο σημαντικό». Είπε χαρακτηριστικά ο Σέρβος ψηλός.

About kokkina.gr TEAM

Στα kokkina.gr, γράφουμε στα κόκκινα! Γράφουμε ό,τι αφορά τον Ολυμπιακό σε Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ και όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη. Για ό,τι γίνεται και δεν λέγεται και ό,τι λέγεται και δεν γίνεται. Ανεξάρτητα, ειλικρινά και πάνω απ' όλα... κόκκινα!

Δείτε επίσης

Το παρασκήνιο του επεισοδίου Μαρινάκη – Δημητριάδη

Η βαθιά κόντρα ανάμεσα στον Βαγγέλη Μαρινάκη και τον Γρηγόρη Δημητριάδη (πρώην διευθυντή του πρωθυπουργικού ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × 5 =