Σε συνέχεια της δυσφημιστικής από 09.11.2018 επίσημης τοποθέτησης του Δ. Γιαννακόπουλου και της Κ.Α.Ε. Παναθηναϊκός, η Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός προχώρησε στην κατάθεση αγωγής ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών για την αποκατάσταση της ζημίας που υποστήκαμε λόγω της παράνομης συμπεριφοράς των παραπάνω συκοφαντών.
ΕτικέτεςΑγγελόπουλοι αγωγή
Δείτε επίσης
Οι δηλώσεις των Προέδρων μετά την πρόκριση στο Final Four της Αθήνας
Ο Ολυμπιακός προκρίθηκε σε 5ο συνεχόμενο Final Four μετά το 3-0 επί της Μονακό και ...
kokkina.gr Ολυμπιακός, νέα και ειδήσεις για τον Ολυμπιακό σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και ερασιτέχνη