Συγχαρητήρια στους παίκτες του, αλλά και τους φιλάθλους που γέμισαν το ΣΕΦ έδωσε ο προπονητής του Ολυμπιακού, Γιώργος Μπαρτζώκας, μετά τη νίκη επί του Παναθηναϊκού. «Συγχαρητήρια και στις δύο ομάδες.Ήταν ένα παιχνίδι μεγάλης πίεσης που διακυβένονταν πολλά , οπότε μοιραία το θέαμα, η επιθετική συγκομιδή των ομάδων και όλα αυτά που κάνουν ένα ματς ελκυστικό απουσίασαν. Για εμάς είναι σημαντικό ...
Διάβασε περισσότερα
kokkina.gr Ολυμπιακός, νέα και ειδήσεις για τον Ολυμπιακό σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και ερασιτέχνη