Αγωνιζόμενος χωρίς τον Μουστάφα Φαλ, τον Νάιτζελ Γουίλιαμς Γκος και χάνοντας τον Σάσα Βαζένκοφ λίγο πριν το ημίχρονο, ο Ολυμπιακός πήρε εμφατική νίκη επί του Παναθηναϊκού (85-71) στο «φλεγόμενο» ΣΕΦ και πήρε το πρωτάθλημα Ελλάδος! Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον Κώστα Παπανικολάου να ευστοχεί από τις 45 μοίρες και τον Μιλουτίνοφ να τελειώνει κοντά στο καλάθι (5-3). Ο Παναθηναϊκός «χτύπησε» ...
Διάβασε περισσότερα
kokkina.gr Ολυμπιακός, νέα και ειδήσεις για τον Ολυμπιακό σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και ερασιτέχνη