Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Γιώργος Μπαρτζώκας, συνεχάρη τη Μύκονο για την άψογη διοργάνωση του πρώτου της εντός έδρας αγώνα, ενώ τόνισε πως η ομάδα του κέρδισε άνετα όταν στο δεύτερο ημίχρονο επέστρεψε στις βασικές της αρχές. «Πολλά συγχαρητήρια στην Μύκονο για την διοργάνωση του πρώτου αγώνα με ότι αυτό συνεπάγεται… Με την βελτίωση του γηπέδου, την φιλοξενία που μας παρείχαν, ...
Διάβασε περισσότερα
kokkina.gr Ολυμπιακός, νέα και ειδήσεις για τον Ολυμπιακό σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και ερασιτέχνη