Αρχική / ΜΠΑΣΚΕΤ / Ιατρικά και πρώτη συγκέντρωση για την ομάδα μπάσκετ

Ιατρικά και πρώτη συγκέντρωση για την ομάδα μπάσκετ

13938091_10155195037728289_4243401155899726060_o

Η προετοιμασία για τη νέα σεζόν αρχίζει με τους ερυθρόλευκους να παρουσιάζονται πάνοπλοι και έτοιμοι για δουλειά εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Στο Ιατρικό Κέντρο βρέθηκαν το πρωί της Τρίτης οι Πρωταθλητές Ελλάδας προκειμένου να υποβληθούν σε καρδιολογικό έλεγχο και αιματολογικές εξετάσεις πριν τεθούν στη διάθεση του Γιάννη Σφαιρόπουλου.

Οι Πρωταθλητές Ελλάδος έχουν δώσει το πρώτο ραντεβού της χρονιάς την Τετάρτη, 17 Αυγούστου στις 18:00 στο ΣΕΦ.

About Χρήστος Παπαμιχαήλ

Δείτε επίσης

Αγγελόπουλοι:”Μετά το μέχρι τέλους, έχουμε κατακτήσει 4 πρωταθλήματα και 12 τίτλους”

Οι αδελφοί Αγγελόπουλοι ήταν οι πρωταγωνιστές της συνέντευξης Τύπου που ακολούθησε τη στέψη του Πρωταθλητη ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 − one =